Plan de estudios. Proxectos de Deseño gráfico II.


PROXECTOS DE DESEÑO GRÁFICO II
GRÁFICO

Descritor/contidos:
-O deseño gráfico audiovisual. Preprodución, produción e posprodución de proxectos de imaxe en movemento.
-O deseño interactivo. Sistemas de interacción. Xestión de contidos.
-Representación gráfica da información. Usabilidade e accesibilidade.
-Métodos de investigación e experimentación propios da materia.

Competencias que se adquiren:

TRANSVERSAIS:
T. 1.
Organizar e planificar o traballo de forma eficiente e motivadora.
T. 2.
Recoller información significativa, analizala, sintetizala e xestionala adecuadamente.
T. 3.
Solucionar problemas e tomar decisións que respondan aos obxectivos do traballo que se realiza.
T. 4.
Utilizar eficientemente as tecnoloxías da información e a comunicación.
T. 8.
Desenvolver razoada e criticamente ideas e argumentos.
T. 14.
Dominar a metodoloxía de investigación na xeración de proxectos, ideas e solucións viables.

XERAIS:
X. 1.
Concibir, planificar e desenvolver proxectos de deseño de acordo cos requisitos e condicionamentos técnicos, funcionais, estéticos e comunicativos.
X. 2.
Dominar as linguaxes e recursos expresivos da representación e a comunicación.
X. 3.
Establecer relacións entre a linguaxe formal, a linguaxe simbólica e a funcionalidade específica.
X. 10.
Ser capaces de adaptarse aos cambios e á evolución tecnolóxica industrial.
X. 11.
Comunicar ideas e proxectos aos clientes, argumentar razoadamente, saber avaliar as propostas e canalizar o diálogo.
X. 18.
Optimizar a utilización dos recursos necesarios para alcanzar os obxectivos previstos.
X. 19.
Demostrar capacidade crítica e saber formular estratexias de investigación.
X. 20.
Comprender o comportamento dos elementos que interveñen no proceso comunicativo, dominar os recursos tecnolóxicos da comunicación e valorar a súa influencia nos procesos e produtos do deseño.
X. 21.
Dominar a metodoloxía de investigación.

ESPECÍFICAS:
E. G. 1
Xerar, desenvolver e materializar ideas, conceptos e imaxes para programas comunicativos complexos.
E. G. 2
Dominar os recursos formais da expresión e a comunicación visual.
E. G. 3.
Comprender e utilizar a capacidade de significación da linguaxe gráfica
E. G. 4.
Dominar os procedementos de creación de códigos comunicativos.
E. G. 5.
Establecer estruturas organizativas da información.
E. G. 6.
Interrelacionar as linguaxes formal e simbólica coa funcionalidade específica.
E. G. 8.
Coñecer as canles que sirvan de soporte á comunicación visual e utilizalas conforme aos obxectivos comunicativos do proxecto.
E.G. 11.
Dominar os recursos tecnolóxicos da comunicación visual.

1 comentario:

  1. Ansin me gusta en gallego.
    Me parece que esto te lo has tomado muy en serio.

    Gracias

    ResponderEliminar