PROXECTOS
DE DESEÑO GRÁFICO II
|
3º
|
GRÁFICO
|
||
Descritor/contidos:
-O
deseño gráfico audiovisual. Preprodución, produción e
posprodución de proxectos de imaxe en movemento.
-O
deseño interactivo. Sistemas de interacción. Xestión de
contidos.
-Representación
gráfica da información. Usabilidade e accesibilidade.
-Métodos
de investigación e experimentación propios da materia.
|
||||
Competencias
que se adquiren:
|
||||
TRANSVERSAIS:
|
T.
1.
|
Organizar
e planificar o traballo de forma eficiente e motivadora.
|
||
T.
2.
|
Recoller
información significativa, analizala, sintetizala e xestionala
adecuadamente.
|
|||
T.
3.
|
Solucionar
problemas e tomar decisións que respondan aos obxectivos do
traballo que se realiza.
|
|||
T.
4.
|
Utilizar
eficientemente as tecnoloxías da información e a comunicación.
|
|||
T.
8.
|
Desenvolver
razoada e criticamente ideas e argumentos.
|
|||
T.
14.
|
Dominar
a metodoloxía de investigación na xeración de proxectos, ideas
e solucións viables.
|
|||
XERAIS:
|
X.
1.
|
Concibir,
planificar e desenvolver proxectos de deseño de acordo cos
requisitos e condicionamentos técnicos, funcionais, estéticos e
comunicativos.
|
||
X.
2.
|
Dominar
as linguaxes e recursos expresivos da representación e a
comunicación.
|
|||
X.
3.
|
Establecer
relacións entre a linguaxe formal, a linguaxe simbólica e a
funcionalidade específica.
|
|||
X.
10.
|
Ser
capaces de adaptarse aos cambios e á evolución tecnolóxica
industrial.
|
|||
X.
11.
|
Comunicar
ideas e proxectos aos clientes, argumentar razoadamente, saber
avaliar as propostas e canalizar o diálogo.
|
|||
X.
18.
|
Optimizar
a utilización dos recursos necesarios para alcanzar os obxectivos
previstos.
|
|||
X.
19.
|
Demostrar
capacidade crítica e saber formular estratexias de investigación.
|
|||
X.
20.
|
Comprender
o comportamento dos elementos que interveñen no proceso
comunicativo, dominar os recursos tecnolóxicos da comunicación e
valorar a súa influencia nos procesos e produtos do deseño.
|
|||
X.
21.
|
Dominar
a metodoloxía de investigación.
|
|||
ESPECÍFICAS:
|
E.
G. 1
|
Xerar,
desenvolver e materializar ideas, conceptos e imaxes para
programas comunicativos complexos.
|
||
E.
G. 2
|
Dominar
os recursos formais da expresión e a comunicación visual.
|
|||
E.
G. 3.
|
Comprender
e utilizar a capacidade de significación da linguaxe gráfica
|
|||
E.
G. 4.
|
Dominar
os procedementos de creación de códigos comunicativos.
|
|||
E.
G. 5.
|
Establecer
estruturas organizativas da información.
|
|||
E.
G. 6.
|
Interrelacionar
as linguaxes formal e simbólica coa funcionalidade específica.
|
|||
E.
G. 8.
|
Coñecer
as canles que sirvan de soporte á comunicación visual e
utilizalas conforme aos obxectivos comunicativos do proxecto.
|
|||
E.G.
11.
|
Dominar
os recursos tecnolóxicos da comunicación visual.
|
Plan de estudios. Proxectos de Deseño gráfico II.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Ansin me gusta en gallego.
ResponderEliminarMe parece que esto te lo has tomado muy en serio.
Gracias