plan de estudios: cultura do deseño (borrador)


Descritor/contidos:
-O significado do deseño na cultura e na sociedade contemporáneas. Teoría da información e da comunicación, da semioloxía e a estética.
-A teoría da forma, da función e a estrutura.
-Fundamentos de antropoloxía aplicados ao deseño.
-Fundamentos da socioloxía e cultura do consumo.
-Métodos de investigación e experimentación propios da materia.

Competencias que se adquiren:

TRANSVERSAIS:
T. 6
Realizar autocrítica cara o propio desempeño profesional e interpersoal
T. 8
Desenvolver razoada e criticamente ideas e argumentos
T. 11.
Desenvolver na práctica laboral unha ética profesional baseada na apreciación e sensibilidade estética, medioambiental e cara a diversidade.
T. 12.
Adaptarse, en condicións de competitividade aos cambios culturais, sociais e artísticos e aos avances que se producen no ámbito profesional e seleccionar as canles adecuadas de formación continuada.
T. 17
Contribuír coa súa actividade profesional á sensibilización social da importancia do patrimonio cultural, a súa incidencia nos diferentes ámbitos e a súa capacidade de xerar valores significativos

XERAIS:
X. 6.
Promover o coñecemento dos aspectos históricos, éticos, sociais e culturais do deseño.
X. 13.
Coñecer o contexto económico, social e cultural no que ten lugar o deseño.
X. 14.
Valorar a dimensión do deseño como factor de igualdade e de inclusión social e como transmisor de valores culturais.

ESPECÍFICAS:
E. G. 13.
Coñecer o contexto económico, social, cultural e histórico no que se desenvolve o deseño gráfico.
E. G. 15.
Reflexionar sobre a influencia social positiva do deseño, valorar a súa incidencia na mellora da calidade de vida e do medio ambiente e a súa capacidade para xerar identidade, innovación e calidade na produción.

No hay comentarios:

Publicar un comentario