Descritor/contidos:
-O
significado do deseño na cultura e na sociedade contemporáneas.
Teoría da información e da comunicación, da semioloxía e a
estética.
-A
teoría da forma, da función e a estrutura.
-Fundamentos
de antropoloxía aplicados ao deseño.
-Fundamentos
da socioloxía e cultura do consumo.
-Métodos
de investigación e experimentación propios da materia.
|
||
Competencias
que se adquiren:
|
||
TRANSVERSAIS:
|
T.
6
|
Realizar
autocrítica cara o propio desempeño profesional e interpersoal
|
T.
8
|
Desenvolver
razoada e criticamente ideas e argumentos
|
|
T.
11.
|
Desenvolver
na práctica laboral unha ética profesional baseada na
apreciación e sensibilidade estética, medioambiental e cara a
diversidade.
|
|
T.
12.
|
Adaptarse,
en condicións de competitividade aos cambios culturais, sociais e
artísticos e aos avances que se producen no ámbito profesional e
seleccionar as canles adecuadas de formación continuada.
|
|
T.
17
|
Contribuír
coa súa actividade profesional á sensibilización social da
importancia do patrimonio cultural, a súa incidencia nos
diferentes ámbitos e a súa capacidade de xerar valores
significativos
|
|
XERAIS:
|
X.
6.
|
Promover
o coñecemento dos aspectos históricos, éticos, sociais e
culturais do deseño.
|
X.
13.
|
Coñecer
o contexto económico, social e cultural no que ten lugar o
deseño.
|
|
X.
14.
|
Valorar
a dimensión do deseño como factor de igualdade e de inclusión
social e como transmisor de valores culturais.
|
|
ESPECÍFICAS:
|
E.
G. 13.
|
Coñecer
o contexto económico, social, cultural e histórico no que se
desenvolve o deseño gráfico.
|
E.
G. 15.
|
Reflexionar
sobre a influencia social positiva do deseño, valorar a súa
incidencia na mellora da calidade de vida e do medio ambiente e a
súa capacidade para xerar identidade, innovación e calidade na
produción.
|
plan de estudios: cultura do deseño (borrador)
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario