Descritor/contidos:
-Métodos de
investigación no deseño. O proceso proxectual como investigación. Deseño
publicitario. O traballo en equipo.
-Tecnoloxía
dixital para a presentación e a comunicación do proxecto.
-Elaboración de
proxectos interdisciplinares integrados.
-Métodos de
investigación e experimentación propios da materia.
|
||
Competencias que se adquiren:
|
||
TRANSVERSAIS:
|
T. 1.
|
Organizar e
planificar o traballo de forma eficiente e motivadora.
|
T. 3.
|
Solucionar
problemas e tomar decisións que respondan aos obxectivos do traballo que se
realiza.
|
|
T. 6.
|
Realizar
autocrítica cara o propio desempeño profesional e interpersoal.
|
|
T. 7.
|
Utilizar as
habilidades comunicativas e a crítica construtiva no traballo en equipo.
|
|
T. 8.
|
Desenvolver
razoada e criticamente ideas e argumentos.
|
|
T. 9.
|
Integrarse
adecuadamente en equipos multidisciplinares e en contextos culturais diversos.
|
|
T. 10.
|
Liderar e
xestionar grupos de traballo.
|
|
T. 11.
|
Desenvolver na
práctica laboral unha ética profesional baseada na apreciación e
sensibilidade estética, medioambiental e cara a diversidade.
|
|
T. 13.
|
Buscar a excelencia
e a calidade na súa actividade profesional.
|
|
T. 14.
|
Dominar a
metodoloxía de investigación na xeración de proxectos, ideas e solucións
viables.
|
|
T. 15.
|
Traballar de
forma autónoma e valorar a importancia da iniciativa e o espírito emprendedor
no exercicio profesional.
|
|
T. 16.
|
Usar os medios e
recursos ao seu alcance con responsabilidade cara ao patrimonio cultural e
medioambiental.
|
|
T. 17.
|
Contribuír coa
súa actividade profesional á sensibilización social da importancia do
patrimonio cultural, a súa incidencia nos diferentes ámbitos e a súa
capacidade de xerar valores significativos.
|
|
XERAIS:
|
X. 1.
|
Concibir,
planificar e desenvolver proxectos de deseño de acordo cos requisitos e
condicionamentos técnicos, funcionais, estéticos e comunicativos.
|
X. 2.
|
Dominar as
linguaxes e recursos expresivos da representación e a comunicación.
|
|
X. 3.
|
Establecer
relacións entre a linguaxe formal, a linguaxe simbólica e a funcionalidade
específica.
|
|
X. 7.
|
Organizar,
dirixir e/ou coordinar equipos de traballo e saber adaptarse a equipos
multidisciplinares.
|
|
X. 10.
|
Ser capaces de
adaptarse aos cambios e á evolución
tecnolóxica industrial.
|
|
X. 11.
|
Comunicar ideas
e proxectos aos clientes, argumentar razoadamente, saber avaliar as propostas
e canalizar o diálogo.
|
|
X. 15.
|
Coñecer procesos
e materiais e coordinar a propia intervención con outros profesionais,
segundo as secuencias e graos de compatibilidade.
|
|
X. 16.
|
Ser capaces de
encontrar solucións ambientalmente sostibles.
|
|
X. 18.
|
Optimizar a
utilización dos recursos necesarios para alcanzar os obxectivos previsto.
|
|
X. 19.
|
Demostrar
capacidade crítica e saber formular estratexias de investigación.
|
|
X. 20.
|
Comprender o
comportamento dos elementos que interveñen no proceso comunicativo,dominar os
recursos tecnolóxicos da comunicación e valorar a súa influencia nos procesos
e produtos do deseño.
|
|
X. 21.
|
Dominar a
metodoloxía de investigación.
|
|
X. 22.
|
Analizar,
avaliar e verificar a viabilidade produtiva dos proxectos, desde criterios de
innovación, xestión empresarial e demandas de mercado.
|
|
ESPECÍFICAS:
|
E. G. 1.
|
Xerar,
desenvolver e materializar ideas, conceptos e imaxes para programas
comunicativos complexos.
|
E. G. 2.
|
Dominar os
recursos formais da expresión e a comunicación visual.
|
|
E. G. 3.
|
Comprender e
utilizar a capacidade de significación da linguaxe gráfica
|
|
E. G. 4.
|
Dominar os
procedementos de creación de códigos comunicativos.
|
|
E. G. 8.
|
Coñecer as
canles que sirvan de soporte á comunicación visual e utilizalas conforme aos
obxectivos comunicativos do proxecto.
|
|
E. G. 9.
|
Analizar o
comportamento dos receptores do proceso comunicacional en
función dos obxectivos do proxecto.
|
|
E. G. 10.
|
Aplicar métodos
de verificación da eficacia comunicativa.
|
|
E. G. 13.
|
Coñecer o
contexto económico, social, cultural e histórico no que se desenvolve o
deseño gráfico.
|
|
E. G. 15.
|
Reflexionar
sobre a influencia social positiva do deseño, valorar a súa incidencia na
mellora da calidade de vida e do medio ambiente e a súa capacidade para xerar
identidade, innovación e calidade na produción.
|
Real Decreto 633/2010, de 14 de mayo
No hay comentarios:
Publicar un comentario